Klachten

Klachtenregeling

Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Praat dan met uw mondhygiënist! Vraag ons om een verhelderend gesprek. Uw mondhygiënist kan dan nog eens uitleggen waarom zij iets op een bepaalde manier deed. We kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

In eerste instantie zullen wij de bij ons gemelde klacht altijd met u zelf proberen op te lossen.

Lukt dit niet dan heeft u de mogelijkheid uw klacht ter bemiddeling aan te bieden bij de klachtenfunctionaris van ECKG, waar onze praktijk is aangesloten.

Stichting ECKG

t.a.v. klachtencoördinator mondhygiënisten

Lombokstraat 20

2022BJ Haarlem

klik  om de folder van de klachtenregeling te downloaden.

Indien u suggesties heeft voor verbetering van de service of indien u vragen heeft over behandelingen, verzoeken wij u te reageren via een e-mail aan  anjohabing@mhpraktijk-vechtstede.nl